loading...
بزرگترین سایت سرگرمی تفریحی
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
خنده دار 0 54 mehranme2
مهران بازدید : 823 سه شنبه 1394/08/26 نظرات (0)

شاعر : اردلان سرفراز 

 

» آهنگ ساز : فرید زولاند 

 

» تنظیم : تیگران ساکیان 

 

» خواننده : داریوش 

 

» آلبوم : راه من 

 

» آهنگ : تلنگر 

 

نه زمین خاکِ قدیمی نه هوا همون هواست

تاچشام کار میکنه هرچی که مونده نا بجاست

داره از قبیله ما یکی یکی کم میشه

هرچی دوست داشتمو دارم راهی عدم می شه

مثل ابرای زمستون دلم از گریه پره

شیشهء نازک دل منتظرِ تلنگره

 

 

غم سفره های خالی دستای نحیف مردم

داغ شلاق جهالت به تن شریف مردم

غم اعدام ستاره انهدام سرو آزاد

تیرباران شقایق باغبانی کردن باد

همه قطره های خونی که به خاکم شده فریاد

همه این هایی که گفتم بغض هرروزمنه

منو درمن میشکنه

مثل ابرای زمستون دلم از گریه پره

شیشهء نازک دل منتظرِ تلنگره

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 83
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 92
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 162
  • بازدید ماه : 162
  • بازدید سال : 3,646
  • بازدید کلی : 39,248